check


Seminarium - check

Campuspass - check

Boka läkartid - check


Jaa.. Det är väl ungefär vad jag åstakommit idag. Ska få träffa läkaren redan i morgon, goodie, särskilt med tanke på att jag egentligen skulle träffat honom redan förra veckan men jag har inte haft tid. Tror det blir sista mötet innan sommaren. Ska träffa Prällen en sista gång innan sommaren nästa vecka.
Känns sjukt najs att campuspasset är fixat, har hängt över mig i flera månader nu men jag har bara inte tagit tag i det och när jag väl försökt ta tag i det så har kåren varit stängd :thumbdown: men nu är det i alla fall fixat och jag kan nu utan svårigheter ta mig in överallt igen :)

Ska snart sätta mig med lite kurslitteratur, i morgon presenteras och påbörjas uppgiften i kriskommunikation. Är en smula nervös inför den eftersom jag inte vet vad vi kommer göra, bara att vi kommer ha kort om tid på oss att göra det :bigeyes:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0