zzzsnark..


Har just kikat på film i strax över 3 timmar. Jobbigt. Tänkte passa på att kopiera de sista sidorna i ett kapitel i Mosco-boken men nu är eländet utlånat. Misstänker att det är någon i min klass som ligger bakom dådet. Tänkte haffa personen i fråga och "paxa" boken men kan inte hitta den skyldige. Tror jag får ge upp det här och prova i morgon igen. Med tanke på att det är lördags så tvivlar jag starkt på att någon ur min kurs kommer finnas på skolan i morgon, tihii :thumbup: å andra sidan gör väl det mig till en nörd eftersom jag planerar att finnas här halva dagen. Men men.. Tänkte att det är dags att jag gör en kraftansträngning så jag kanske faktiskt har en chans att gå godkänt. Hurra!

En annan sak att hurra över är att gårdagens rövtortyr inte lämnade några bestående men. Däremot har jag börjat få ont i vänster handled, eller rättare sagt en sena för det stramar typ från handen och upp till armbågen. Not good. Nåja, känner att det blev mycket gnäll nu :S Ska kolla efter boken en sista gång sen bär det iväg först till Nyhem och sen till Vallås, great succes.

bye bye then




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0