wooooowooowooWOOOOOOOOwooWOOO

För er som undrar så är rubriken är ett dåligt försök att imitera vinden.

MOTVIIIIIIIIIIIIIIIIIIND!
Blä vad det blåser ute :(
Hmpf.. Nödvändigt att skriva ute. Som om det skulle blåsa mycket inne?!

Jaja.. Jag vet att det här är mitt 3e inlägg och halva dagen har inte ens gått än. Jag är en aningen uttråkad. Dessutom är jag meganervös inför mötet med läkaren. Ska bege mig dit om ca 20 minuter. Creepy.

Nåja, trots motvind, tristess och nerver så har jag lyckats åstakomma en bra sak idag:
Beställa kurslitteratur (- check). Blev dock lite blek om nosen då hela kalaset gick lös på över 600 :mad: anledningen till att studenter är så fattiga är ju för att vi blir påprackade en massa svindyra böcker hela tiden. Och ja, man kan ju låna böckerna. Men lycka till med det när vi är runt 60 stycken som är ute efter samma bok. Dessutom får man ju bara låna boken i 14 dagar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0