värsting


Jahopp.. Natten bestod av två mardrömmar. Inte okej :thumbdown: Börjar seriöst tröttna på det här. Den första mardrömmen var en 100%ig zombiedröm. Jag hatar hatar HATAR zombiedrömmar, det är de absolut värsta drömmarna som finns! Usch! ;(

-------------------------------------------

Får roa mig på egen hand idag. Har ingen skola och älsk är ute på vift.
Ska träffa läkaren vid 13:30. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på tills dess, kanske läsa lite i Ozzy-boken? :)

Sen blir det en sväng in till stan för shopping. Ska köpa Leos namngivningspresent hade jag tänkt :) Efter det ska jag försöka hitta ut till City Gross. Kan bli spännande. Kan bli en riktigt rysare med. Den som lever får se antar jag.

tjillevippen ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0