vaken


Gaaah! Har varit vaken sen strax före 5. FÖRE 5!!! :bigeyes:
Och det beror INTE på att jag somnade tidigt. Först var det mission impossible att somna, sen körde jag en vakna-somna-vakna-somna-vakna-somna-vakna- natt som, som sagt avslutades strax före 5 i morse för sedan dess har jag legat och stirrat upp i taket tills ganska nyligen då älsk for iväg på jobbet, så nu ger jag upp den här skiten.

Känner mig dessutom allmänt underlig och insåg nyss att jag inte ätit något alls på 18 timmar :bigeyes: borde kanske käka frulle, men allt jag har hemma i frulleväg är smör, lite gammal mjukost, oboy, samt djupfryst bröd. Att brödet är djupfryst kan jag väl leva med, men jag har ju ingen jäkla mjölk hemma så oboyen har jag ju ändå ingen glädje av :( och affären öppnar inte förrän om 2 timmar :thumbdown:

CRAP!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0