våffeldagen

Idag är ingen vanlig dag.

För idag är det våffeldagen. Hihiii! Jag tänker käka våfflor till lunch, mumsigt värre. Nu kan man ju fråga sig hur någon ens kan tänka på lunch utan att bli grön i ansiktet med tanke på att klockan inte ens är halv 7, practise my dear friends, practise!
Jag vaknade obehagligt tidigt i morse, jag låg vaken en liten stund och när jag kikade på klockan visade den 03:57. Då hade jag bara lust att strypa mig själv. :bigeyes:

Ska bege mig till Nyhem om ett tag, där ska jag organisera min läxa till Prällen och sen roa mig med lite städning och sedan träffa Prällen klockan 10. Sen tänker jag nog fasen inte göra något mer idag. Möjligtvis städa lite, och shoppa till mina våfflor så klart :P

Det är för övrigt vår nu. Jag har bestämt det. Jag vet att vi fick apmycket snö för inte så länge sen, men fåglarna kvittrar och klockan är som sagt inte ens halv 7 än och vi har redan 4 plusgrader, lovely :thumbup:

Aja, det var det. Dags att ta itu med morgonens läskigaste syssla: håret.

bye bye then





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0