tentaångest


Åhhh! Tentaångest 3000!!! Nej.. 3 MILJONER! :bigeyes:
Är galet nervös. Fattar dock inte varför eftersom jag redan vet att jag kommer få underkänt. Vad är det värsta som kan hända då liksom?!

Idag lyckades jag investera i en biljett till premiärmatchen i allsvenskan, dock inte till mig själv. Är inte så överdrivet intresserad av fotboll såvida jag inte spelar själv förstås, och det händer ju inte särskilt ofta. Nåja, hfab har ordnat så deras hyresgäster får köpa biljetterna billigare så jag lekte helt enkelt langare och köpte åt svärfadern eftersom varken han eller M hade tid eftersom de jobbar. Jag var dock en aning besvärad när jag var där, det var nämligen så att det skulle finnas spelare på kontoren. Jag hade ingen som helst lust att träffa någon ur något lag, tänkte jag skulle försöka undvika det in i det yttersta men när jag kom till husvärdskontoret införlivades min misstanke: det var givetvis spelarna som sålde biljetterna. Nåja, jag lyckades stamma fram att jag skulle ha en, betala och sedan rusa ut därifrån.

Just nu lyssnar jag på en föreläsning av Robert Fisk på youtube som är rätt intressant, får se om jag har någon användning av det hela inför tentan i morgon. Fast varför försöker jag? IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG, känns som om jag har det stämplat i pannan :S

I morgon blir det som sagt tenta (dödeeen!). Sen lär jag väl antingen sörja tentan eller fira den, beroende på hur plågsamt det var.

På fredag blir det eventuellt besök av syster och småfisarna, dvs Leo och Cola. Vi tänkte ta en promenix på Galgberget om vädret tillåter, och jag tycker nog vi ska käka en och annan våffla med, det är trots allt våffeldagen på fredag.

Insåg förresten idag att det är exakt 2 veckor tills jag fyller år, hur fasen gick det till?! :question:
Läskigt. Måste börja fundera över om jag ska hitta på något då eller inte. hmm hmm hmmmm...



Kommentarer
Postat av: Susanne

ELIIIISAAABET!! Nu är det du som slutar nedvärdera dig själv så där! Du ska ALDRIG säga att du är värdelös eller att du inte kommer att lyckas med tentan. Man får inte ge upp! Man gör sitt bästa och sen får man hoppas att det räcker. Och en omtenta är inte hela världen. Men man måste tro på sig själv.När du sitter där i morgon så ska du tänka att du KAN det här och du kommer klara det. Inget annat! Lycka till.

2011-03-23 @ 20:19:18
Postat av: Elisabet

Hehe tackar, men ska jag ljuga för mig själv då eftersom jag faktiskt INTE kan det här? :P Blev dock lite upplyst igår och känner mig inte helt lost längre. Å andra sidan är det ett dåligt tecken för det är då det brukar gå som sämst, och omtenta är faktiskt hela världen för jag har fått veta att den också är muntlig, det känns väl ungefär såhär: @!{8€%$!!!!!!!! :S :P

2011-03-24 @ 06:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0