snark!


ZzzzZZZZzZZzzzZzzz..
Jag har varit trött sen 11-12 tiden idag. Verkligen så där vansinnigt jag-tror-jag-däckar-när-som-helst- trött :bigeyes:
Skulle egentligen åkt till Falkenberg en sväng men jag stannar hemma i stället. Har roat mig med lite plugg. Har läst om politik, makt och statsvetarnas problem med deras definitioner. Jippie! Eller inte. Men en bra sak är att det känns lite som en upprepning, vilket måste betyda att jag i alla fall har några av de olika definitionerna arkiverat någonstans på en hemlig plats i hjärnan. Great succes! :thumbup:

Nu blir det mer läsning samtidigt som jag kastar några blickar på the simpsons. Om det har börjat än dvs. Lets hope so.

bye bye then





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0