sego


Mornin' folks!
Laddar för att snart bege mig ut och cykla en sväng. Fast jag hade nog hellre sovit ett par timmar till. Vaknade kvart över 2 i natt och det var nästan störtomöjligt att somna om :S men men, nu blir det snart en cykeltur till Galgberget (jag borde verkligen hitta dit den här gången) och sedan tänkte jag åka en sväng längs banan som är Hallandsloppet 36km. Får se om jag åker hela eller inte. Tror nämligen det kommer vara lite väl kallt att cykla hela sträckan. Sen vet jag ju inte ens om jag hittar eller inte, haha. Men i värsta fall får jag väl ringa älsk så får han guida mig :P

Aja.. Cykling var det. Tror dock jag ska avsluta min frulle först, jag påbörjade den för nästan en timme sen. Usch vad seg jag är idag :bigeyes:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0