rrring rrring


Grrr! Blir vansinnig på att det inte går att lägga upp youtube-klipp på bloggen längre. Har försökt hur många gånger som helst men det går bara inte. Crap!

Snart bär det iväg till Prällen, börjar bli ganska nervös :bigeyes:

Det ringde någon med dolt nummer till mig alldeles nyss. Trodde jag skulle få hjärtsnörpen för jag blev så himla rädd när det började ringa. Svarade givetvis inte då jag är övertygad om att 98% av alla dolda nummer är försäljare. 

------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------


Idag firar jag och älsk 3 månader.
Eller firar och firar, det var kanske att ta i en smula. Men vi har i alla fall varit tillsammans i 3 månader

:thumbup:




Kommentarer
Postat av: ida

haha det var ju jag som ringde chicken

2011-03-15 @ 17:45:23
URL: http://archie.blogg.se/
Postat av: Susanne

Men vi kan även konstatera att Skype is the shit!! telefonräkningen kommer bli en aning billigare. Jippiiie!

2011-03-15 @ 17:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0