periodare


Börjar utvecklas till en periodare vad der gäller serier. Missar i några veckor och sedan ser jag allt på direkten, det är så himla spännande överallt :thumbup: Kikade nyss på Gossip Girls senaste avsnitt, tror ändå jag gillar riktningen serien tagit. Och Vapire Diaries är ju galet spännande. I morgon blir det Glee och sen i övermorgon tror jag det kommer ett nytt Greys avsnitt.. Hjälp vilken tönt jag är :bigeyes:

På tal om något roligt, jag har hittat min cykelnyckel nu, WIHOO! :thumbup: den hade krupit in och gömt sig i ett kortfack i plånboken :bigeyes: som fattig student använder jag den inte alltför ofta så jag upptäckte det inte förrän idag, men det känns riktigt najs att den är 'tillbaka' so to speak, fast den var ju aldrig riktigt borta, men ändå :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0