på flykt


Flydde återigen från föreläsningen. Det startade hyfsat bra och jag lyckades göra en del anteckningar men sen dalade det utför och det var lika bra att ge upp. Passade då på att hämta ut taggarna/chippen till lägenheten så nu behöver jag inte oroa mig över att bli utelåst.
Fick ett mindre roligt mail från en lärare idag, hon meddelade att en av böckerna som fanns med på kurslitteraturen skulle inte läsas alls, givetvis är det den boken jag beställt så den kom idag. INTE okej :thumbdown: varför kan de inte kläcka ur sig sådant INNAN kursen börjar i stället för efter 2 veckor :question: nåja, det blir retur på den boken. Aja, ska strax ta och cykla till vallås :)

bye bye then

Kommentarer
Postat av: ida

Jag satt och taggade för vampires imorgon men så insåg jag lite snopet att det är ju på fredagar. Avskyr att de ändrat tid jag kommer aldrig lära mig det : (

2011-03-02 @ 20:01:07
URL: http://archie.blogg.se/
Postat av: Vincentlilly

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-07-28 @ 08:23:38
URL: http://vincentlilly.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0