never ending.. day..


Zzzz... SNARK! Vad jobbigt lång den här dagen är, den tar ju aldrig slut!?!?!?!!!
Känns som om klockan är typ 17-18 :bigeyes:

Tänkte åka iväg på en cykeltur och se om jag kan klara upp att hitta till Galgberget på egen hand, men sen struntade jag i det för jag frös så in i bomben bara av att cykla till affären men nu börjar jag bli så trött så jag tror jag far iväg en sväng ändå, bara för att inte somna liksom.

Har förövrigt trussat omkring idag utan en droppe smink, från början kände jag mig naken, exposed, rädd.. typ.. xD men det är ju riktigt skönt att kunna gnugga tills det svartnar för ögonen utan att se ut som en jäkla tvättbjörn efteråt, najs najs (Y)

aja.. Galgberget var det, uppdaterar jag inget mer idag kan vi dra en av tre slutsatser:

1. Jag har cyklat vilse och hamnat i Danmark. Eller Kiruna.
2. Jag har blivit mördad och uppäten av en tidig turist.
3. Jag hittade Galgberget, OCH galgen.

Personligen tror jag faktiskt jag kan klara upp det här. Så nu blir det upp till bevis :thumbup:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0