neeej!


Blää vilken mardrömsnatt det har varit! Först var det omöjligt att somna, allt i världen var fel, typ. Sen när jag väl lyckades så drömde jag bland annat om extremt livsfarlig förorening här i Halmstad. När jag äntligen vaknade upp ur drömmen så vaknade jag med en huvudvärk från yttre rymden typ, just nu sitter den och skriker åt mig att jag borde gå och lägga mig igen. Hade gärna sovit någon timme till men det går ju inte! Det måste bli ett slut på det här vansinnet! :mad:

Ska träffa Prällen om 3½ timme, har fortfarande inte hört något från honom ang. min läxa som jag inte minns :question:

Funderar på att ta en rekordlång dusch, men vetetusan om jag orkar. Vill bara dra en filt över huvudet och sedan inte röra mig något mer idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0