måndagsångest


Aaaaaj! Har löjligt ont i magen. Undrar lite smått om jag råkat matförgifta mig själv?! Hope not. :bigeyes:
Ska pallra mig iväg till banken så småningom, men först blir det lite snabbstädning, på Nyhem denna gång :P Håller tummarna för att jag kanske hittar minneslappen från mötet med Prällen, men det känns mest som en naiv förhoppning. Men men.. Annars får jag väl klottra ihop något utfrån det lilla jag minns och sedan erkänna mitt brott. Måste göra det idag eftrersom jag ska träffa honom i morgon. Hoppas han har något bra förslag på vad jag ska göra åt sömneländet. Sov visserligen rätt bra i natt, men det kompenserar ju inte för resten av veckan :bigeyes:

Aja.. Städning var det.. Snark..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0