lunarstorm lever vidare i våra minnen

Eller det är nog snarare tvärtom :)

Våra minnen lever vidare av lunarstorm, i alla fall mina.. För wihooo! Jag visst väl att det skulle bli användbart att ha varit en flitig användare av lunarstorm. Har nämligen plågat mig med CV-skrivande men det är inte så himla lätt när minnet sviker. Så då fick jag den brillianta idén att leta upp min gamla (och första) blogg för att se när jag jobbade vart, typ.
Och vips! Där finns alltihopa! Så nu, efter 2 timmars klickande är CV-helvetet klart och inskickat. Wihoo, inget företag kan mostå mig nu, great succes :thumbup: :P

Var dessutom fasligt underhållande att läsa vad jag skrivit och vad jag haft för mig. Undrar just om det är någon form av narcissism när man är så fascinerad av sitt eget liv? :P

Aja.. roligt var det, men nu borde jag verkligen ta tag i tentapluggandet.. Funderar dock på om jag borde unna mig lite lunch först..


"- I should have prayed to the ancestors for luck  
- How lucky can they be?! They're dead!"

// Mulan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0