lördag


Jahopp.. Lördag.. Vad har denna dag haft att erbjuda?
Inte så mycket. Tog mig ett långt härligt bad tidigare idag, lovely! Kan inte minnas sist jag badade, det var sjukt härligt  :thumbup:

Sen har jag nu klarat av jungrufärden med älsks bil. Eller, egentligen var det väl ingen riktig jungfrufärd eftersom han kört bilen massvis med gånger, men det var i alla fall första gången jag satt bakom ratten. Måste erkänna att jag kände mig en smula nervös. Kör ju inte bil så ofta nu för tiden och jag är ju inte direkt van att köra i Halmstad. Så att köra från Vallås till Nyhem i en bil jag aldrig kört förut var lite nervöst, men hela händelseloppet skedde utan blodutgjutelse så det var ju bra. Vågade mig även en sväng på ica för att investera till kvällens middag, på menyn stod Lax med spenattäcke. Även det blev en sorts jungfrufärd för det var första gången jag tillagade det. Antar att det varit en dag fylld med jungfrufärder.

Ikväll blir det slapp, kanske även passar på att avnjuta en liten påse med fruxo, det är ju trots allt lördag. Borde verkligen ta tag i pluggandet men jag orkar inte. Sov inte så bra i natt, vaknade vid 00:22 i natt, då hade jag sovit i typ 1½ timme och det var riktigt jäkla svårt att somna om igen ;(
Sen drömde jag om jordbävningen i Japan. Drömde typ att jag åkte dit för att hjälpa till att rensa upp och även rädda människor, men det var läskigt och farligt att vara där för vi visste att det kunde komma efterskalv som skulle orsaka jättefarliga/stora tsunamivågor typ. :bigeyes: Var så förvirrad i morse ang. drömmen att jag var osäker på om jordbävningen i Japan verkligen hänt på riktigt eller om jag diktat ihop alltsammans. Jag fick bekräftat av radion att det verkligen hänt på riktigt. Hemskheter, usch usch usch.



Kommentarer
Postat av: ida

Jag kikade på värsta dokumentären om parasomnia allltså sömnproblem, sådanna som går i sömnen och så. Avslutades med en 15åring som mördade sina föräldrar i sömnen. Tror du jag vågade sova efter det??

2011-03-13 @ 13:50:07
URL: http://archie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0