Karlskrona


Verkar som om jag hinner med en del bloggande ändå :P
Vi kom fram till Karlskrona vid eftermiddagen någon gång. Runt 17- tiden tror jag det var. Efter lite surrande i lägenheten bar det iväg ut igen för investering i mat, vi åt förövrigt en apgod laxmiddag igår, måste prova att göra den hemma sen. På kvällen blev det en del spelade och vi kom väl i säng vid 23, vilket faktiskt är relativt sent för mig/oss. Har sovit på en luftmadrass för första gången på jag vet inte hur många år. Det är en sån där hög så jag var lite orolig att jag skulle ramla ur den men det gick ju riktigt bra. Somnade dessutom rekordsnabbt inom typ 15-20 minuter. Har dock vaknat minst en gång i timmen hela natten, inte så bra :S

Idag blir det shopping och lite sightseeing här i Karlskrona skulle jag tro. Ikväll tror jag vi ska spela en del Wii, kul kul :thumbup:



2011-03-19 @ 09:03:05 Allt möjligt Permalink


Kommentarer
Postat av: ida

Då kan du kanske komma hit och passa Leo han vaknar ju varannan varje timma. Ni kan ju hålla varandra sällskap förutsatt att ni vaknar samma tid.

2011-03-19 @ 10:16:23
URL: http://archie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0