juicy


Har precis kommit in i en sån där fas när jag har en het passion för juice, framför allt apelsinjuice. Blev toksugen på det när jag var på ica så jag investerade i en liter apelsinjuice med fruktsmak.. Mmmh heaven! :thumbup:

Tänk så det kan gå, när jag var liten avskydde jag juice med fruktkött men nu tycker jag det är apgott! Fast bara om det är apelsinjuice så klart :P Mumma!


Näe, det här går inte, blir toksugen bara av att se bilden. Dags att unna mig ett glas till :)

Ikväll blir det kottletter och universums godaste potatisgratäng till middag och senare stundar det semmelmys efter att älsk varit på träningen. Sjukt bra dag det här har varit :thumbup: 



Kommentarer
Postat av: Ann-Louis

Apelsinjuice med fruktsmak? Vafan är det?

2011-03-08 @ 17:31:52
Postat av: svar

Haha oj, fruktkött ska det ju vara xD

2011-03-09 @ 08:04:08
URL: http://elajsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0