hurra för skatten!


Från och med idag kan man få reda på vad man får tillbaka eller måste betala på skatten i år. Jag lyckades krångla mig in på sidan med hjälp av mitt bankid (notera att det egentligen inte var krångligt att kolla skatten, det var min bankdosa som krånglade) och undersöka saken och jag måste bara sägs WOW!!! Rekord!!


Förra året fick jag tillbaka rekordmycket på skatten, och om siffrorna på hemsidan stämmer så slår jag det rekordet i år. Och pengarna kunde inte komma lägligare. Slipper oroa mig över pengaeländet i juni då csn lyser med sin frånvaro och jag har ingen inkomst heller. Så i stället för att ha 0:- i inkomst kommer jag ha nästan dubbelt än vad jag brukar ha varje månad, tihiii, UNDERBART. Ska bara försöka överleva maj också då vi bara har halva studiebidraget, men om jag snålar lite tills dess så borde det lösa sig :)

Snart blir det sängen, har varit vaken länge och ska upp tidigt i morgon med. Sista dagen innan tentan. Läskigt värre :bigeyes:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0