hmm.. spritöverskott??

Efter att ha varit duktig och gjort bort all tvätt tänkte jag det var dags att fortsätta i samma anda och ta tag i all sprit som stått och drällt sen vi kom tillbaka från jämtland. Steg 1, samla allt och plocka upp det ur påsar/kartonger etc.



Jag har ju som de flesta vet ganska ont om plats i min lägenhet. finns bara plats för flaskorna på ett enda ställe och det är utrymmet ovanför kylskåpet. Hurra tänkte jag överlycklig då jag insåg att allt skulle få plats. Men så händer detta: :mad:


Så himla typiskt. Dumma Vanilla långskånk twist.. Grrr! Nåja, jag börjar lasta in..


Och lastar in lite till..


Men nu kan jag inte sluta undra vad fanken jag ska göra med allt?! Är rädd att förrådet börjar bli gammalt. Iofs är många av likörerna oöppnade så de klarar sig, fick nästan en hjärtattack när jag insåg att jag hade en massa Baileys och trodde jag skulle bli tvungen att hälla ut skiten. Tack och lov var flaskan oöppnad :thumbup:

hmm.. Kanske dags för en rejäl inflyttningsfest? :P





Kommentarer
Postat av: Ann-Louis

Du kan ju alltid vara osjälvisk och skänka bort litegrann :P

2011-03-06 @ 09:40:49
Postat av: ida

bartömning wiii

2011-03-06 @ 17:59:42
URL: http://archie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0