gräddning

Yessss, nu har jag börjat grädda mina våfflor. Men innan jag nådde så här långt gjorde jag av med en förmögenhet på affären. :(
Men är i alla fall nybliven och stolt ägare av ett sprillans nytt dubbelsidigt våffeljärn, och eftersom älsk inte äter våfflor blir det desto mer till mig, hehehehee :P

---------------------------

Det gick väl sådär hos Prällen. Egentligen så kan man väl inte säga att det går bra eller dåligt. Det bara går. Typ. Började dock hyperventilera som en jäkla galning idag :bigeyes: Nåja.. Så var det med den saken. Ska träffa en läkare på tisdag som ska kolla lite värden och annat dyligt för att se om det är något sådant fel på mig. Vet inte riktigt vad som händer efter det. Jag håller tummarna för att de säger något i stil med:
"Fröken Lilja, du saknar bara C-vitamin. Åk hem och ät en apelsin så ska du se att du både somnar och blir normal"
.
Ja ja! Jag är medveten om att oddsen att det skulle inträffa inte ens existerar, men man måste ju få fantisera lite :P

Aja, nu har jag inte tid med det här, ska endast fördela min uppmärksamhet mellan våfflorna samt nyaste avsnittet av Greys anatomy.

bye bye then

-----------------------------------------------------------

PS:
SATAAAAAAAN! Myn nyköta sylt är helt borta! Grrr!
Jag VET att jag la ner den i kassen men nu är den lost in space. Crap! :mad:




Kommentarer
Postat av: ida

nyköta :p

2011-03-26 @ 07:13:14
URL: http://archie.blogg.se/
Postat av: Elisabet

haha omg! Vad hände med stavningen där?! :O xD

2011-03-26 @ 09:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0