fyran

Wow.. I natt sov jag ovanligt länge, vaknade bara några gånger men somnade om nästan på direkten. Nice :thumbup:

Igårkvälls spelade vi lite Carcasonne, jag har verkligen fastnat för de där spelen :) sen fick vi snabba oss iväg för att hinna med bion som började 21:30. Vi såg I am number four, jag tyckte rätt bra om filmen. Uppfattade den som lite långdragen i början men sen när all "action" började så blev den mycket bättre. Men det kan också ha berott på att jag var väldigt trött. Går ju normalt och lägger mig vid 21-22- tiden nu för tiden, så att sätta sig på en bio vid 21:30 är jag ju inte riktigt vad vid, men men, jag tror jag sov så bra i natt dels p.g.a det.

Aja, nu ska jag ta med mig Maya ut i solen, är tokfint väder här (hello försommar?) :thumbup:

Tjillevippen ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0