ensam och övergiven

Det är världens underbaraste väder ute. Älsk<3 har övergett mig för en kompis och honom ser jag nog inte förrän i natt/ i morgon någon gång.
Nåja, övergett kanske är en liten överdrift. Jag var erbjuden att följa med men valde att "plugga" i stället. Men det är så galet fint väder så jag vetetusan om jag klarar upp det. Vi hade 5.6 plusgrader i skuggan sist jag kollade tempen, klarblå himmel så långt ögat kan nå och strålande sol. LOVELY! :thumbup: Jag har ingen lust att sitta på bibblan och tråka. Dock blåser det en del så det blev lite kallt på cykeln. Men en promenad skulle sitta fint, funderar på att släpa med mig Maya :)
Men först blir det en försenad frulle bestående av oboy och skinkmacka. Utmärkt.


Kommentarer
Postat av: Ravnagnete

Great site. Keep doing.

2011-05-20 @ 08:41:04
URL: http://ravnagnete.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0