En dröm


Minns inte så mycket från nattens dröm. Bara att jag och en klasskompis var ute och köpte varsin klänning inför en dansuppvisning vi skulle ha, kruxet var att vi båda föll för samma klänning men jag lät henne få köpa den.
Sen minnst jag att jag var i en stor lyxvilla med egen utomhuspool o grejer. Det var en del foll som badade i poolen och en hel del folk inne med. Tror  det var någon sorts fest. Några av de närvarande var häxor, men det var inte så många som visste om det. Två småbarn som också var häxor busade i poolen. Det badade nämligen en jättelång svart man och vattnet nådde honom bara till strax ovanför knäskålarna, han stod där lång och ståtlig och kikade ner på alla så barnen började trolla fram "smygvågor" och höjde vatten nivån just där han var så att han inte bottnade. Sedan sänkte de den igen så att han skulle kunna andas och sedan höjde de den igen, bara för att jävlas med honom. Jag och några andra stod i dörröppningen och såg det hela. Men slutligen när mannen kom upp så kom en häxa och sa att de hade busat klart. Häxan trollade upp mannen så han svävade i luften och då upptäckte vi att en haj hade gnagt av båda hans ben till ovanför knäna, blodet bara sprutade, då först insåg vi att det var blod i poolen med. Mannen kände inte smärtan förrän då och började skrika hysteriskt. Barnen hade blivit så ivriga i sina trollförsök att de råkat trolla fram en haj i poolen. Häxan tog in (svävade in) mannen i hallen och lät honom sedan falla till golvet. Sen minns jag inget mer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0