En dröm


I natt drömde jag att jag och M gifte oss. Vi gifte oss i huset i Fagerdal. Vi var tvugna att stå på knä i köket och hela ceremonin tog typ 3-5 minuter. Ringen som jag fick av honom var en liten, tunn, fin silverring som han hade fått via ett dataspel på internet. Jag hade gjort en hemmagjord marrängtårta, men när jag försökte smeta på samt dekorera den med grädde så kom M och drog handen över den så grädden klumpade ihop sig så jag var tvungen att börja om. Sen kom han tillbaka igen med lång spatel och smetade ut grädden igen så tårtan blev fin. Vi sov en natt i huset i Fagerdal och dagen efter fick vi packa en massa för vi skulle åka till USA för att fjällvandra med hans pappa. Men då kom vi på att jag hade inga bra vinterkläder så jag var tvungen att åka iväg och handla. Jag och Susanne gick runt i Östersund och då hittade vi en liten grå, ullig overall som fungerade som underställ typ. Den var typ 1 meter lång och tyget var inte så tjockt men Susanne sa att de var jättebra och att jag borde prova den. Jag var lite skeptisk först eftersom den bara var 1 meter lång men hon övertalade mig att prova den så jag gjorde det, och blev helt frälst. Den var galet skön! Den var inte särskilt dyr heller så jag köpte den, och när jag kom hem och visade den för älsk sa han att de var jättebra och att han hade en exakt likadan.



Kommentarer
Postat av: Susanne

Hahaha, den var bra! Ulliga overaller har jag tyvärr inte sett så många av här i Östersund. Men jag ska hålla ögonen öppna ;)

2011-03-14 @ 10:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0