egentligen..

jahopp.. Egentligen borde jag gå och lägga mig och försöka sova någon timme till. Men det gåååår ju inte. Idag står det shopping samt cykling på menyn. Kanske även läser en artikel eller två ur kompendiet. Tänkte jag skulle försöka vara riktigt flitig under den här kursen.
Men jaha.. Vad händer nu då? Affärerna öppnar ju inte än på flera timmar?! Och jag tänker då inte cykla förrän termometern åtminstone klättrat upp till 5 grader i skuggan (är 3 just nu). What to do, what to do. Diska kanske?! Eller kanske lite läsning :)

-----------------------------------

Oh! Fränt att jag lyckades lägga ut inlägget precis på sekunden när minuten byttes. Och nej, det är inte ett tidsinställt inlägg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0