Döden!


Grrr!!!! I morse vaknade jag och kunde absolut inte somna om, det var helt jävla omöjligt. Jag väntade och väntade för jag tänkte att klockan kanske närmade sig halv 6 så jag förväntade mig att älsks alaram skulle ringa. Men det gjorde ju aldrig det så då tog jag och vågade mig en titt på klockan som då visade 03:31.


03:31?!?!?!?!?!!!


Blev så himla arg. Varför i hela fridens namn vaknade jag då liksom?! Och lykades inte somna om heller för jag var vaken tills älsk klev upp och for på jobbet, kanske lyckades sova 10-20 minuter eller något för jag tror jag drömde, men jag märkte aldrig att jag sov, slog upp ögonen rätt ofta och då kändes det inte som om jag sovit. Usch usch usch. Nåja, när älsk åkt på jobben så tjurlåg jag kvar i sängen i hopp om att somna om, vilket jag slutligen lyckades med så jag fick väl sova runt 1½ timme eller nåt. Najs.

Idag skulle jag egentligen gett mig ut på en cykeltur men skiter i det och åker till Vinberg i stället om syster kan behaga sig att svara i telefonen. Hon och Mice ska vara kattvakt åt Maya i helgen medan jag och älsk åker till Karlskrona och hälsar på hans bror :) Vi ska visserligen inte åka förrän i morgon, men det är lättare att lämna Maya idag så det är gjort. Vet inte riktigt hur länge vi blir där (som längst måndag morgon), så mitt uppdaterande kanske hamnar i en liten svacka under helgen, det återstår att se.
Men men.. Blir som sagt Vinberg idag och gos med den sötaste<3




Ska se om jag kan tigga skjuts hem av älsk med. Han åker nämligen förbi Falkenberg när han är på väg tillbaka till Halmstad så om jag frågar lite snällt kanske han kan stanna och plocka upp mig om inte han har alltför mycket att göra. Låter kanske lite löjligt men det känns nästan lite spännande, haha :P Har bara åkt lastbil en gång i hela mitt liv då jag och Amanda liftade med en, tidigt som tusan på morgonen var det. Och då hade jag svårigheter med att få upp dörren, haha pinsamt! Nåja, älsk vet redan om det så han får väl assistera om något sådant problem skulle uppstå :P


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0