Carcassonne


Hmm.. Den senaste tiden har jag börjat använde google chrome en del. Men bloggen ser helt cp ut i den webbläsaren :question:

Var som sagt i Vinberg och hämtade Maya idag, och just nu sitter hon nedanför mig och tycker jag ska roa mig med mindre skrivande och mer gosande. Yes, hon är här med oss i Vallås. Verkar gå rätt så bra, här finns ju en relativt lång hall att köra streetrace i och man kan ju passa på att knyckla till mattan i förbifarten, massa spännande saker att lukta på och det bästa av allt: människor :thumbup:

Har roat mig med en hel del carcassonne ikväll. Har ni inte provat det spelet så borde ni göra det, galet underhållande! Under förutsättningen att ni gillar brädspel och pussel med för den delen.





Det är ett strategispel rakt igenom. Finns även som spel på nätet, det är där jag spelat några partier idag. Förlorade dock alla utom en :bigeyes:


Nåja, nu blir det snart sängen, ska upp äckligt tidigt i morgon vid 05:15- 05:30 någon gång, beror lite på hur död jag och älsk är.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0