blodtörst


Just nu levar Maya jävligt farligt.
Det lilla jävla helvetsodjuret har pissat på mitt överkast igen. IGEN! :mad: Och det är helt nytvättat. Som om inte det var illa nog så har hon gjort det direkt i sängen och inte på någon del som hängt över kantet och på golvet. Det har med andra ord gått rakt igenom överkastet, rakt igenom täcket, rakt igenom lakanet (de var för övrigt också helt nytvättade) och ner i bäddmadrassen, och min bäddmadrass är så stor att jag tvivlar på att den ens får plats i tvättmaskinen. Ni kan ju ana er till vilket humör detta har försatt mig i....


DÖDA DÖDA DÖDAAAAA!!



Men jag har faktiskt utövat beundransvärd självkontroll och inte skällt en enda gång på henne. Det är ju ändå ingen mening, hon kommer väl inte ihåg nu vad hon gjort för fel.

Nåja, hon är numera bannlyst från sängen och kommer vara det för en väldigt, VÄLDIGT lång tid framöver.










Kommentarer
Postat av: Ann-Louis

Har funderat på det där och tkr det är konstigt. Hon pissade aldrig hemma hos mamma, aldrig i nåns säng eller nånting :S Tror hon vantrivs där, iaf om hon får va själv mkt och så, hon var ju van att ha dunder, tarzan och människor omkring sig hela dagarna när hon bodde hos mamma.

2011-03-11 @ 15:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0