anonym


Upptäckte just att jag kan skicka gratis sms och mms från simkortet som hör till mitt mobila bredband. Får skicka ett visst antal sms och mms varje vecka. Wohoo! Har haft datorn/mitt internet i ett år snart och nu först upptäckte jag detta. Undrar vad mer jag missat? :bigeyes: Det bästa av allt är att man inte kan kolla upp nummret eftersom det inte finns registrerat någonstans, mohahahaaa, hello busringning? ;) :P
Fast nä, jag brukar ju inte hålla på med sånt. Men det är ju alltid kul att kunna skicka gratis mms eftersom min skruttele varken kan ta emot eller skicka mms. Blir nog så att jag köper en ny tele i sommar när skattepengarna trillar in :thumbup:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0