döden!


Åh!!! Vad i helskotta gör jag vaken nu?! Vaknade några gånger under natten och när jag vaknade sista gången vågade jag kika på klockan för jag tänkte att den kanske snart var 6. Jag blev måttligt besviken då den visade 03:26 :mad: Har inte kunnat somna om sen dess och klev upp runt kvart i 5. Varken jag eller älsk kan somna om :S Tror vi håller på att bli sjuka för han är så snuvig och jag mår vansinnigt illa :( Sen blev det ju inte bättre av att Maya inbillat sig att hon höll på att sbälta ihjäl så hon skrek och skrek och skrek. Tillslut blev jag så irriterad att jag tog min vattenflaska och hällde lite vatten på henne. Hon förstod budskapet och sprang iväg. Dock kom hon tillbaka igen efter någon minut för att prova en annan metod. Hon sa inte ett pip utan hoppade upp i sängen och vandrade lite fram och tillbaka och började kurra samtidigt som hon försöka gosa med våra intet ont anande händer. Visst är det irriterande när hon skriker, men det är inte roligt när hon spinner i örat på en heller. Kattskrälle! Så det var bara ett ge upp och pallra sig ur sängen, men hon kan fetglömma att jag fyller på hennes mat före 7.

Idag blir det pluggning som står på menyn. Har tenta om 3 dagar. Usch vad hemskt! ;(
Men ska träffa Sofia på stadsbibblan på fredag så vi lär ju hänga där och plugga typ halva eller hela dagen. Sen på kvällen kommer Sandra ner från Göteborg, det går inget passande tåg mellan Gbg och Halmstad på lördag så hon ska sova hos mig och älsk då, vi lär väl försöka klämma in lite sista minuten plugg på kvällen också :)

Dagens positiva:

Skattepengarna kanske kommer :thumbup:

Och det är exakt 29 veckor sen jag och Mattias träffades på bion, hihii :D


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0