sovmorgon, yey!


Jahopp, tog en rejäl sovmorgon ända till halv 10, galet skönt fast jag vaknade massvis med gånger från typ halv 7 och framåt.  Om en kvart ska jag kila iväg till gymmet och träna en sväng. Blir nog Crosstraining och kanske lite joggning om rullbandet är lagat nu. Lets hope so, är nästan löjligt taggad :)

Om exakt en vecka åker jag och syster upp till Jämtland. Spännande. Känns både roligt och tråkigt. Känns inte så kul att vara ifrån M så lång tid :( men det ska ändå bli roligt att åka iväg och göra något :) ska försöka få ordning på lägenheten på Nyhem tills dess. För sen när jag och Ida kommer hem från Jämtland så åker ju jag och älsk till London. Det är en del rännande på menyn framöver :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0