Shopping


I brist på annat har jag roat mig med lite shopping under förmiddan. Har ju två presentkort på Kicks så jag tyckte det var på tiden jag tog och använde dem, eller i alla fall ena, så jag har beställt en ögonbrynspenna samt en mascara som tydligen ska vara väldigt bra. Hoppas det för den var rätt dyr. Har dock fått upp ögonen för en annan mascara som tydligen också ska vara jättebra, men den är ännu dyrare, men har lovat mig själv att jag ska unna mig den nästa gång det är dags att köpa.

Mascaran jag beställde är Cliniques "High impact" :)


Och mascaran jag ska köpa sen är "Hypnose" från Lancome :)


Var även sugen på dessa ögonskuggor från BarryM men bestämde mig för att det får minsann räcka. Använder ögonskugga typ en gång var 4e månad eller nåt så det är ju totalt onödigt att köpa det. Men de är fina :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0