Season 2


Hmpf, efter att ha vaknat en massa gånger i natt så trodde jag det var morgon, kände mig dessutom rätt pigg, men så kollade jag klockan och då var den bara 03:57 :( Var megasvårt att somna om.

Och på tal om sömn, drömde jag härom natten att vi hade en bebis igen, och återigen var det en pojke. Han var bara några veckor gammal och jag drömde att jag la honom i min väska för att sedan låta honom "sitta" i min cykelkorg medan jag var ute och cyklade i området "Kärleken". Haha, helmysko. Tror det är Leo som är ansvarig för att jag drömmer om en massa bebispojkar.


Nu blir det frulle samtidigt som jag ska kolla på ett sprillans nytt avsnitt från Pretty Little Liars. Säsong 2 startade nämligen igår, wihooo! :thumbup:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0