satan!


Sataaaaaaaaan!!!!


Blev dubbel omplanering idag. Jag kikade på någon film på datorn men tvärslocknade och sov i 5 timmar.


5 TIMMAR?!??! :question:


Antar att jag behövde det. Misstänker att det är den satans värmen som gör att man blir helt slut och inte orkar något.

Jag hann alltså inte göra något alls av det jag planerade. Vaknade då älsk ringde mig vid 17:30 och insåg vad som hänt (dvs att jag somnat). Drömde dessutom en underlig/lite obehaglig dröm som involverade min morbror, hans hus och hans framtid, en ond skugga, barndomshuset i Fagerdal, hela min familj och rostat bröd :bigeyes:

Aja.. Blir i alla fall en lite sen middag snart, BRA. För jag är sjukt hungrig.




Kommentarer
Postat av: Ann-Louis

Jag brukar drömma om Sören och hans hus också... han dör alltid :O

2011-06-07 @ 18:11:12
Postat av: Elisabet

Vad hemskt :O I min dröm höll hans hus på att sjunka genom jorden och vi var en massa folk som renoverade och byggde om huset för att det inte skulle sjunka mer än vad det redan gjort, det blev fixat på en dag typ. Sen åt vi frukost i vårat gamla hus och sören var där och jag sa att vi var tvungna att komma på ett hobby åt honom för han hade gått i pension och var uttråkad och om vi inte kom på en passande hobby så skulle han bli olycklig och ta livet av sig. Jag kom med en massa förslag men pappa ratade alla och då blev jag skitsur och sa att vi i så fall lika gärna kunde skjuta honom på en gång. Sören satt vid bordet men han förstod inte att det var honom vi pratade om. Sen så skulle vi äta rostat bröd, det fanns tre olika sorter. Du och jag tog två av samma sort var, det var jättesmå skivor, typ som fyrkantiga mariekex, det brödet hade en specialbrödrost eftersom brödet var så litet. Då kom Ida och sa att man fick max ta två skivor totalt. Så hon tog två skivor av det största brödet. Sen så sa hon att hon kom på att hon ville testa allt bröd så då tog hon av det andra brödet med men vi fick ändå bara ha våra pyttesmå skivor. Knas :P

2011-06-07 @ 20:52:13
URL: http://elajsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0