resfeber?


hmpf.. Har inbillat mig att det är något fuffens med vår hotellbokning så nu kan jag inte sova :S Låg och tänkte på det så mycket att jag var tvungen att gå upp och dubbelkolla bokningen och då upptäckte jag att man ska skriva ut bokningsbekräftelsen och ta med den till hotellet. Och att den helst ska vara på engelska. Puh! Jag hade inbillat mig att det var flygbiljetterna som helst skulle bara på engelska. Lusläste ryanairs hemsida idag men kunde inte hitta det någonstans. Det här förklarar ju det hela. Så i morgon blir det en sväng till bibblan så vi kan skriva ut bekräftelsen. Men känns fortfarande som om jag glömt något. Men Vad? Vad vad vaaad? :question:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0