pepp


Hmpf.. Återigen misslyckades jag med att sova länge. Hade tänkt sova till efter 12 men har vaknat massvis med gånger under natten och morgonen så jag gav upp vid halv 9 :S får se om jag lyckas vila något under dagen men det är inte troligt. Vid 12-13- tiden ska jag ta Leo så i alla fall Ida får sova. Ska göra som sist att jag kör första biten så kan ju jag sova en stund i bilen sen när hon kör.

Så underbart att vi ska hem idag :D Har inte haft sån där vansinnig hemlängtan som jag hade under nyår, men visst längtar jag efter älsk<3, och efter en riktigt säng. Och Maya så klart ^^

Idag blir det mest pepp inför hemresan och packning. Ska på ica en sväng och köpa stutar när de öppnar eftersom det inte finns söderut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0