paaaningan!


Wihoo! Skattepengarna har kommit! :D :D :D :thumbup:


Jag firade det hela med att köpa svindyr kattmat till min miniälskling som jag avskyr ibland<3


Nåja, borde inte klaga, det är i alla fall billigare än det foder jag testade förut som jag ville fortsätta köpa (köpte det inte idag eftersom djuraffären hann stänga innan pengarna kom) Det fodret koster avsevärt mer.


Det där är fodret Maya åt ett tag förut, hon tyckte om det jättemycket. Men tror att den djuraffären inte hade alla sorterna ute på prov för det var de som sa att jag skulle köpa det där till henne men nu har jag hittat en annan sort av samma märke som jag faktiskt tror skulle passa Maya ännu bättre.


Nu blir det dusch och sen ska jag unna mig själv lite choklad, i morrn blir det Gekås :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0