på resande fot


Nu är jag och Ida i Mora. Har cirka 60 mil kvar till Falkenberg och ytterligare 4 mil till Halmstad. Snark! :bigeyes:

Jag har kört 35 mil så då var det Idas tur att ta över så nu kan jag slappa och roa mig med lite bloggande och annat skoj. Än så länge går det bra. Har bara sett en älg och något smådjur som vi inte hann se vad det var. Läskigast var när jag skulle köra om en lastbil och den stjärnan inte såg sig om utan började köra om bilen som den hade framför sig. Med andra ord prejade den oss en smula. Tack och lov hade vi inte kommit så långt i omkörningen så vi krockade ju inte utan fick bromsa och lägga oss bakom lastbilen igen. Fattar dock inte varför föraren inte såg sig för med tanke på att han måste ha vetat att han hade en massa bilar bakom sig, men men..

aja.. time to go.. Kanske kan vara bra att ha lite ström kvar på datorn ifall det blir som när jag och Mice åkte upp till Jämtland och all olja i bilen tog slut, huvva. Det var inte roligt inte. Särskilt inte eftersom det var -34 grader ute då och jag hade ingen jacka :S

Nu är det mindre än ett dygn tills jag får träffa älsk tihiii :thumbup:

hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0