oslagbart

Huvva vad trött jag är! Funderar på att krypa ner i sängen snart och snegla på antingen Trassel eller Hitta Nemo.
Har försökt få till lite pluggande men det går bara inte :question: det bara skriker IG- varning om mig. Eller U- varning som det heter på högskolan. Nåja, det quittar laaa.. Kommer ju ändå in på högskolan till hösten igen. Har visserligen inte fått resultatet på hemtentan än, men jag är fortfarande så pass självgod att jag tror jag fick godkänt på den :)

I morrn ska jag inviga min nya hårfön samt min nya krustång. Sen blir det plugg på stadsbibblan med Sofia. Lär väl vara där några timmar sen ska jag hem och städa samt handla för att sedan åka till tågstationen och hämta Sandra som ska sova här. Vi lär väl roa oss med lite sista-minuten-ångest-panik- plugg, för sen är det ju som sagt tenta på lördag :( På tal om tråkigheter, var så sjukt roligt när vi var på gekås:

Dagens roligaste:

Jag: - ... som IKEAs Ingvar Kamprad.
Ida: - Va?! Heter han också Göran?
Jag: - Ehe.. Näe han heter Ingvar Kamprad..?


HAHAHAAA var så sjukt roligt! Förstår om det inte låter/ser så roligt ut i era öron/ögon, men ni skulle vart där, det var fullkomligen oslagbart! xD :thumbup:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0