mjehehehehee


Hmm.. Jag som skulle vara duktig och plugga idag. Har inte ens tagit fram böckerna.
Fy på mig! :S

Här däremot dubbelkollat datum inför jämtlandstrippen. Vi (dvs jag, syster, systerson och systerhund) åker upp em/kvällen den 19 juni och åker troligtvis hem igen på em/kvällen den 26 juni. För den 30 juni åker ju jag och älsk till London :)

Förutom det har jag roat mig att med pussla en del idag. Måste ju bli klar någon gång så vi kan "få tillbaka" köksbordet igen (A). Har dessutom skurat köket idag. Bluääkk vad tråkigt det var! Men men, nu är det fint :)

Ikväll ska vi visst till Oskarström för att hälsa på svärföräldrarna samt svärsyskonen (????), dvs Mattias bror och hans tjej som kommit hit från Karlskrona :) Det ryktas även om middag där. Vet dock inte riktigt hur det blir med den saken för älsk kanske skulle bli sen. Men men.. Det finns ju alltid micro..


... Eller alltid och alltid.. Jag tror inte att PRICK ALLA har en micro. Det är bara en sån där vardagslyx som man inte tänker på som en varagslyx. Å andra sidan kanske det inte klassas som vardagslyx i västvärlden.. Afrika däremot, i nån liten stam. Där skulle det nog vara lyx. Under förutsättningen att de ens har elektricitet :bigeyes:

Men hoppsan, ett litet sidospår typ (A) Kanske dags att torka håret och fli på sig kläder, klockan är ju trots allt 17 snart :P



Kommentarer
Postat av: ida

Jag tror inte de ens skulle vilja ha en micro om de fick chansen. Vi har nog lite olika värderingar där...

2011-06-03 @ 21:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0