lycka!


Lycka lycka lycka!!!

Jag hade ju liksom utgått ifrån att jag skulle få underkänt men det kändes bra och när jag räknade poängen så såg det ut som om jag faktiskt klarar tentan. Helt sjukt i så fall! Jag pluggade EN dag (dvs igår). Jag älskar att jag har lätt för att lära mig saker :thumbup: dock så förtjänar jag väl egentligen inte att få godkänt när jag pluggat så lite. Å andra sidan så får jag godkänt så betyder ju det att jag visat att jag kan det jag ska kunna :) Nåja, nu har jag verkligen sommarlov på riktigt och det känns så underbart :thumbup:

Ska börja tömma min lägenhet på måndag, men resten av helgen ska jag slappa och bara vara. Lovely! :thumbup:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0