kärlek


När jag beställde smink från Kicks förut så fick jag med en minigoodiebag med test av en parfym samt en hårkur. Testade hårkuren och jag föll pladask! Inte nog med att den faktiskt uppfyllde vad den lovade så luktar den himmelskt! Sitter här och sniffar på mitt hår för det luktar så sjukt gott :thumbup:


Det tar givetvis inte bort skadorna helt, men det kan man ju inte förvänta sig heller. Jag måste verkligen förlika mig med mitt öde och klippa mig snart. Måste få lite rutin på det här med håret så jag kan få ha långt FINT hår någon gång :)

Har kikat runt på lite olika bloggar och blev även intresserad av en annan hårkur som ska vara sjukt bra för hår som mitt. De har t.o.m. vunnit pris för den. Måste införskaffa den så snart ekonomin tillåter :)


Och när jag är i London ska jag spana efter ett torrshampo från Batiste som tydligen ska vara rätt bra och vara avsevärt billigare i England än här i Sverige. Håller tummarna för att jag hittar det :thumbup:




Kommentarer
Postat av: Ann-Louis

Den där aussie hårinpackningen har jag använt ju. Eller iaf av det märket, luktar svingott men dyrt som fan :(

2011-06-29 @ 21:09:29
Postat av: Elisabet

Ja de luktar hur gott som helst :D jag ska spana efter den i London och se om de finns billigare där kanske. Hoppas ^^

2011-06-29 @ 22:26:12
URL: http://elajsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0