Incheckning


Incheckning? - Check :)

Har ordnat med online incheckningen och skrivit ut våra boardingpass så nu är nästan allt det administrativa klart. Ska bara skriva under vid incheckningen på hotellet men det kan vi ju inte göra förrän på torsdag. Känns så roligt att ha boardingpassen, tihii! Det är verkligen på riktigt. Om en vecka är vi på väg mot, eller kanske redan på plats i Göteborgs City airport och sedan lämnar i Sverige för att vistas i en äkta storstad (Stockholm som ska föreställa Sveriges största stad är ju bara en liten fjärt vid jämförelse). För att inte tala om att Halmstad är det. Och Fagerdal, den 1km långa byn jag växte upp i, hehe. Snacka om kontraster.

Är 4 dygn sen vi åkte men det känns som om jag inte träffas älsk på en vecka typ :( Börjar längta hem lite mer nu men samtidigt så är det fortfarande förvånansvärt trevligt att vara här. Jag och Ida tog en liten nostalgitrip till Kvarnen (en årlig sommarloppis) ikväll och kikade runt lite. Vi hittade inget som var värt att köpas men det var ändå lite roligt att strosa runt där inne. Minns att jag var väldigt förtjust i Kvarnen när jag var mindre :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0