hotell och pengar


Hmm.. Håller på och spanar efter hotell i London. Har efter långa funderingar beslutat att jag inte vill bo på The golden star hotel. De hade så himla mycket negativ kritik :thumbdown: Så därför har jag börjat leta efter annat och snubblade över två rätt så bra bokningssidor, har hittat runt 4-5 hotell som är riktig intressanta, och givetvis centrala. De flesta ligger i närheten av Victoria station, då får vi gångavstånd till Big Ben och London Eye och allt det där. Sen är det några som ligger vid Russel Square, nära till Covent Garden och shoppingen på evighetsgatan Oxfordstreet :) hihiiii, spännande! :D

Verkar förövrigt som om skattepengarna trillar in någon gång under nästa vecka, lets hope so. Pengar pengar pengar! :thumbup: Tror dock jag ska sätta mig och räkna ut vad fanken jag ska göra av alltihop. Allt kommer ju försvinna på typ räkningar, London (A) och jämtland, men men, kan ju vara bra om jag lyckas få någon sorts balans på spenderandet i alla fall :P




Kommentarer
Postat av: Ann-Louis

senast 10 juni får man pengarna.

2011-06-04 @ 09:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0