host, nys och snörvel


Dumma bajsförkylning!
Har börjat packa samt tvätta. Måste ju inviga torkstället innan jag åker upp till Jämtland så nu luktar det nytvättade kläder i hela lägenheten :D Men efter jag hängt tvätten blev jag tvärtrött. Funderar på att rulla in i mig i en filt i soffan en stund och softa innan jag pallrar mig iväg till ica för att investera i någon sorts marinad. Blir benfri kotlett med kroketter ikväll. Vem vet, jag kanske rent av tar och slänger ihop en sallad (dvs sallad och gurka för det är allt vi har hemma :P ).

I morrnkväll ska jag och älsk vara barnvakt till Leo och Cola medan Ida är på 25års kalas och Mice jobbar. Håller tummarna för en låååååång sovmorgon på söndag eftersom jag och ida ska köra bil hela natten.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0