hårfön


Måste bara säga att Melissa- hårfönen jag köpte på Gekås är sjukt bra! :thumbup: Inte nog med att den är bra, det följde dessutom med ett sånt där lock-monstycke eller diffus-munstycke eller vad de nu kallas. Har dock inte testat den än men det hinns nog. Är ju egentligen inte i så stort behov av en sådan då mina lockar uppstår av sig själva när de känner för det. Men det kan ju alltid varit roligt att försöka ha lite kontrollerade lockar också :)








-----------------------------------

Pluggandet på stadsbibblan gick rätt bra. Blev visserligen lite surr vid sidanom också men sådant är ju ofrånkomligt, men jag är definitivt klokare nu än vad jag var innan :)


Nu blir det diskning. Jippie!!!

 Eller inte.. :thumbdown:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0