Dubbel tur


Har nyss spelat Monopol med Ida och Mamma. Det gick inte så jättebra för mig i början. Under spelets gång pratade jag med älsk i telefon och gnällde lite över att det inte gick så bra för mig men strax efter vi lagt på gick det hur bra som helst och pengarna bara rullade in och jag vann hela skiten. Tihhihiiii! :thumbup:

Jag har verkligen dubbel tur.
Både tur i spel och tur i kärlek :)


 


Snart blir det sängen (dvs den där obekväma luftmadrassen), ska läsa lite i Avskedens tid innan jag sover. I morgon bär det antingen av till Fagerdal för lite spårning med vovvarna eller till Strömsund för en fika. Vädret avgör vart vi tar vägen ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0