Dagens tips!


Öva upp minnet!

Bäljade i mig nästan en hel liter apelsinjuice tidigare idag efter regntragedin. Blev ruskigt mätt och det höll i sig ända fram till middan, så jag orkade inte så mycket. Och då påminner älsk mig om att vi skulle bort på kalas/fika för en som gått ut högstadiet. Vid det laget var jag så mätt att jag trodde jag skulle spricka. Kunde riktigt känna och höra hur juicen skvalpade runt i magen :bigeyes:

Direkt efter middan bar det iväg till Oskarström och firandet. Där bjöds det på kaffe/dricka och en massa, massa MASSA fikabröd. Och efter fikabrödet bjöds det på hemmagjord gräddtårta med jordgubbar. Jag avstod dock från det mesta men tvingade i mig en kanelbulle samt en kaka. Är fortfarande sjukt mätt och ångrar bittert att jag drack så mycket juice, gör nästan alltid det misstaget. Dricker juice så sällan och ibland får jag världen toksug på apelsinjuice med fruktkött och när jag väl börjat dricka det så "måste" jag hälla i mig en hel liter nästan :bigeyes:  Hade jag kommit ihåg att vi var bortbjudna på fika så hade jag nog inte druckigt så mycket. Men men.. Lär ju vara sjukt pissnödig i morrn/ i natt.. Aja.. Det här blev ju ett löjligt långt inlägg om min juicehistoria. Förlåt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0